| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Dapat AWARD!

Thursday, December 30, 2010

Dapat AWARD!


Buka FB ada msg dari Ekin noordin.. tetiba ja heran kan! Cik Ekin ni susah sgt nak bermsg-msg guna FB ni.. but, Xpe lah.. open r msg tuh.. ooopsss pocot terkejut aden dibuatnyer macam nak luruh jantung.. aku dapat AWARD BLOGGER! huh, vangga-vangga tak terkata.. Thanx to Cik Ekin Noordin sbb bagi ARWARD ni yer.. haha! Vangga gitu.. Sekarang mak cik dan pak cik dengar baik-baik k.. Blog saya dah ada 1 AWARD.. Blog mak cik dgn pak cik macam ne? dah ada ke belum? Nggeeee :P.. Pape pun saya nak cakap, Thanx a lot to all follower and all member yang mengikuti blog yang ntah pape aku buat ni..yang baca blog aku dalam diam-diam thanx jugak yer.. jasa kamu sume tetap dikenang k.. chaiyok chaiyok.. nanti saya create cite yang best-best lagi k..:P


ops! kena jawab soklan plak~


NEXT : berikan 4 ciri girl/boy idaman untuk dijadikan wife/husbanddd .
  1. mestilah mempunyai iman yg kuat dan sembahyang
  2. hormat dan sayang i and my family
  3. mempunyai tahap kesabaran dan kepercayaan yg tinggi
  4. berfikiran matang dan bijak menguruskan sesuatu perkara

NEXT : berikan satu tips untuk kekalkan hubungan korang dengan partner korang .

saling jujur, percaya dan setia terhadap pasangan anda, insyaallah berkekalan hingga ke anak cucu

NEXT : pernah anda jumpa doa perdekat jodoh & putus cinta ?

wahh..ada ke doa macam nh .kalau ada hari hari lepas solat i baca taw :))



:) sekian..





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013