| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Welcome 2011

Saturday, January 1, 2011

Welcome 2011

Hah?.. Pejam celik pejam celik dah masuk 2011.. Azam tahun 2010 pun ada yang tak tertunai lagi.. Pape pun Alhamdulillah, dipanjangkan umur lagi untuk melihat dunia pada tahun 2011 ni.. Banyak kenangan-kenangan tahun 2010 yang xdapat aku lupakan..Hope tahun 2011 ni lagi bermakna dari tahun-tahun lepas.. Selamat tahun baru yer sume :)

Antara Azam tahun 2010

√ Setelkan segala lesen memandu

√ dah boleh jimatkan duit

√ dah try buat macam-macam masakkan

√ dah pandai buat baju kurung la

√ dah dapat sambung study, hope dapat happykan my parent's

√ dah pandai tulis tangan kiri walaupun buruk

√ dah berjaya lupakan dia

X tapi aku still xley nak maintain berat badan aku

X tak dapat jadi kawan yang terbaik bg kawan-kawan :(

X tak dapat lg beli iphone

X tak dapat nak beli sugar gledder


Azam baru aku 2011..

  1. nak maintainkan berat badan (tiap-tiap tahun mcm ni)
  2. nak cari boyfriend lah.. lalalalala
  3. nak try cari hobi baru yang tak terfikir dek orang..
  4. nak dress-up ala-ala yuna.. ley ka? aku ni gemuk..
  5. nak belajar memanah dan piano..i hope i can do it
  6. study hard nak dekan sem ni
  7. aku nak jadi diri aku sahaja!
  8. ?
  9. ?
  10. ?
8, 9 , 10.. nti aku fikirkan dlu k..

~Selamat datang 2011~

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013