| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: BAHAGIA nyer!

Tuesday, December 14, 2010

BAHAGIA nyer!



Happy!.. Bahagia kot.. Entry kali ni aku letak gambar vespa.. Nak tahu nape?.. Bukan aku nak beli vespa.. Aku nak bagitaw korang sume aku dah dapat LESEN P untuk moto.. dekat setahun setengah kot aku tangguh nak dapatkan lesen moto ni.. Ayah aku r bising je suh g amek jugak lesen moto sementara tengah cuti sem ni.. Bukan ape aku xnak amek, bosan r belajar moto tengah-tengah panas.. aku xsuka, ari tu aku dah g test moto ni tapi aku gagal sbb aku jatuh titi tuh yang xdak boya.. Kalau ada boya aku xmau r bagi jatuh nanti kena makan plak.. Tapi, kali ni aku dah LULUS dah.. dah ley layan kona r.. JOM, g rempit jom..

P/S : Thanx abg-abg JPJ.. :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013