| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Dah nak abes Cuti !

Thursday, December 23, 2010

Dah nak abes Cuti !


Sebelum start cuti macam planning ada lam kepala otak ni.. nak wat macam-macam benda..tapi bila dah cuti nak start 1 keja pun malas.. Sekarang lagi bape hari lagi dah nak masuk study balik.. Mak aiiikkksss.. Gila malas doh... macam sekejap je kan cuti.. xmau balik seri iskandar ley x?.. Sejak aku bercuti sem kat umah ni kan.. aku keja perabes duit mak aku jew kan.. Sehari 50hinggit mak aku bagi.. mesti habis.. boring je duduk umah sorang-sorang, aku kuar lah.. sorang-sorang pun xpe aku jadi keja kowtt.. dah banyak hari dapur umah xberasap.. keja makan kat luar je.. haha!.. dah la aku sekarang kuat makan.. aku pun heran jugak.. aku berselera gila bab makan sekarang ni.. mybe aku bahagia kowt.. kuang kuang kuang.. bahagia la sangatkan.. bahagia nak balik seri iskandar kowt! errrghh.. xmau xmau~ esok tok wat kenduri.. malam ni xmakan kat umah lagi.. kecian menengok dapur tuh, lama dah xberasap.. sabar yer dapur.. nanti i asapkan anda k..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013