| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: CEPAT KURANGKAN LEMAK ANDA!

Sunday, December 5, 2010

CEPAT KURANGKAN LEMAK ANDA!


Cuti sem je, berat badan naik.. Tak reti plak tuh nak turun sendiri.. Benci aku dengan lemak-lemak yang degil xmau nyah dari badan aku ni.. Hey kau lemak tepu, aku xmau kawan dengan ko la.. Ko, keluar la dari badan aku cepat la.. kau la bikin penimbang, bila aku naik je bergerak ke kanan xabes-abes.. Tension aku dengan kau la lemak... aku try pecah kau la dengan beskal bodoh yang ada kt umah aku tuh... 100 calori sehari aku nak try buang... aritu dah bley dah.. sekarang aku xtaw bley ke x.. cz dah lama xkayuh menatang tuh..

Sekarang, plan terbaru dan terkini, nekad pada 1 muharam aku nak turunkan berat badan sebanyak yang mungkin.. nak slim melim plak pas ni... tp xmau la kurus sgt.. xcomei la nanti.. nak sedang-sedang je... berat aku cepat turun, dan cepat naik.. xreti aku nak maintain..xpe lah, pasni makan sayur banyak-banyak r.. i try :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013