| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: AKU sakit

Sunday, December 19, 2010

AKU sakit

hari ni aku gagahkan diri untuk menulis entry blog kesayangan aku ni..
walaupun mata aku sekarang tengah berair-air,
dalam kepala aku mcm ada 1 urat tegang yang hanya tunggu masa nak pecah,
dalam mulut plak rasa mcm ade something cam xkena,
dengan perut memulas-mulas xtentu pasal,
badan plak seram sejuk seram sejuk,
Hidung dah tersesak-sesak berhigus,

Aku dah mula menarik selimut menutup seluruh tubuh badan aku,
mengharapkan supaya rasa panas menyelubungi seluruh badan aku,
aku still peluk teddy pemberian kekasih lama ku,
Aku picit-picit kepala aku supaya hilang rasa sakit di kepala,
tapi kesakitan semakin terasa..
Apesal dengan kepala aku ni?
Sejak dua-tiga hari ni aku rasa sakit sangat-sangat..
Aku tak cukup tido ke?
or aku tak cukup rehat?


Erm,
Sakitkah aku?
Serius ke sakit aku ni?
Hanya Kau yg tahu YA ALLAH..
YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM...
Aku mohon padamu YA ALLAH, kau kurniakan aku kesihatan yang sempurna..
untuk aku melakukan amal ibadatmu, Jika kau berikan aku sakit, kau sembuhkanlah aku dengan secepat mungkin.. Hambamu tidak terdaya lagi menanggung kesakitan ini.. Jika itu jalan terbaik buat hambaMu ini..Aku mohon padaMu YA ALLAH sembuhkanlah aku... Jika kematian yang terbaik untuk ku, Aku redha diatas takdirMU YA ALLAH.. Aku mohon Kau tempatkanlah aku dalam golongan orang-orang beriman... Amin...




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013