| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: GENAP sebulan bercuti diRumah

Friday, December 10, 2010

GENAP sebulan bercuti diRumah


Hari ni genap sebulan cuti, duk umah xde keje nak dibuat.. Bangun je tidO sume mak dah siapkan.. Aku nak wat ape?.. ntah, tengok TV , facebook , blogging , layan budak-budak 4 ekoQ tuh.. Hari ni dah r bangun lambat pasal semalam xbley tdo.. Lepas subuh baru tdO, rasa mcm tdo kejap je.. Buka je mata hambek ko, 11.30.. Bunyi ayah aku ketuk pintu bilik.. Aduih yai, malu malu.. bangun dah r lambat, keje membuta ja siang hari, malam buka mata xnak tutup.. aku pun wat2 la buka laptop sambil amek towel terus g mandi.. Lepas mandi, mak dah suh kemas meja nak hidang nasi.. Masa kt meja makan, ayah tanya aku.. tadi p mana, xdak pun?.. aku kata ada, tapi tdO.. haha.. memang balik rumah aku keja membuta ja.. dalam kul 11 ke kul 12 malam tuh aku dah mengantuk, tp time mcm tuh r best on9 facebook.. member ramai yg on9 time mcm tuh.. bila on9 plak, xpernah nak on9 kejapkejap.. abes paling lambat kul 4.30 pagi.. lepas kul 12 tuh aku mula r xley nak tdO.. susah nak tdO walaupun cuba nak pejampejam.. tapi xnak jugak tdO... Last terpaksa, lepak kat ruang tamu tengOk TV, xpun layan je movee lam hardisk aku tuh.. Ayah, pun bersunggut r bila lektrik naik bulan lepas.. bulan ni xtaw lg bpe.. bulan lepas dekat 200lbh.. bulan ni mybe naik lagi.. Kecian ayah kena bayar banyakbanyak kan... xnak dah r on9 lelama.. Nggeee :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013