| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Dapat KOLEJ.. M2126!

Monday, December 20, 2010

Dapat KOLEJ.. M2126!



Yeyeh, sOnok kowt cz dpt kolej.. tak payah nak gedix-gedix p cari umah sewa dah.. jimat duit belanja..dah la PTPTN xamek, elaun makan pun xdpt.. sume bergantung penuh kat duit mak ayah aku jew... tp kalau xdpt mmg nak kena p marah abes la kat opis kolej indra mulia cz aku nya kupon bnyak kowt aku kutip.. dekat dua puluh lebih tambah kupon koko lg.. banyak r!.. tapi, yang xberapa best bila cek list bilik.. ermm.. aku xkenal pun roomates aku sape.. kos je skali tapi aku xkenal.. dah r bilik hujang dunia.. jauh dari kawan-kawan yg dulu lak tuh.. sabar jew lah.. nak kena g awal r macam ni.. nak g cop lemari dgn katil.. xnak r macam sem lepas.. lemari kecik, kena lak duk katil atas.. meja pun dapat yg kecik.. xbest langsung.. :(



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013