| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: SAYA tetap KAWAN awak

Thursday, December 16, 2010

SAYA tetap KAWAN awak


AWAK,
Saya tahu, awak saya sayang..
Awak dah banyak kali cakap kat saya..
dalam facebook awak cakap,
call pun awak cakap, msg pun awak cakap,
bila kita jumpa pun awak cakap awak sayang saya..
Kadang awak cakap kat saya balik,
mesti dah bosan kan dengan ayat ni je tiap ari..

AWAK,
Saya tahu sume salah saya,
awak selalu marah saya,
awak cakap saya gedix,
saya tak menghargai awak lam hidup saya,
Saya suka lukakan hati awak,
kalau kita gaduh, awak selalu taip something kat FB awak,
Saya faham awak tujukan kt saya an?,
tapi, saya selalu wat bodo jew..
Sebab xnak amek port dalam FB awak..

AWAK,
Saya tahu awak malu nak mengakukan..
Semalam masa kita YM sesama,
Rahsia awak dah terbocorkan,ngee
Awak cakap setiap kali awak on9 FB,
Awak buka profile saya dulu,
awak buka blog saya dulu,
sedangkan dalam blog saya ni ntah pape saya tulis.
saya plak malu kat awak lepas tuh..

AWAK,
Saya selalu cite pasal orang lain kat awak kan?..
Selalunyer pasal boy kan..
saya tahu lepas tuh jawapan awak mesti macam ni..
DAH LA, jgn cite lagi, JELES r..
Okeh, pasni xnak cite dah pasal sape-sape kat awak dah..
kita cite pasal kita-kita dah r uke,
xde r awak jeles sangat kan..

AWAK,
Saya tahu, awak marah saya kalau status FB saya tujukan kepada orang lain,
bukan kepada awak,
saya tahu lepas awak comment sume status saya,
awak mesti delete abes ape yang awak dah comment,
Saya sedih r awak buat mcm tuh..
Saya tak harapkan ape-ape pun dari awak..
tapi, Kenapa awak buat macam tuh?..

AWAK,
awak ingat tak time kita mula-mula YM..
gile kan kita sampai pagi kan kita YM malam tuh..
sampai xnak tdo,
happykan kita time tuh,
saya suka tengok awak happy..
saya xnak awak nangis nanti awak xmacho r..
ngeee

AWAK,
ingat x time awak kol saya dulu,
pakai tepOn rumah awak,
dekat sejam lebih kan awak cakap dengan saya,
kita cakap sampai lupa dunia,
Lepas bpe hari saya dapat kol dari num family awak n num rumah awak,
diorang cari saya, sbb dalam BIL tePon rumah awak num saya RM44,
gile kan mahal, sangat..
naseb awak cepat-cepat msg saya cakap jgn jwb kalau ade spe2 kol..
nakal kan kite dua..
awak pandai cover diri..
awak cakap kat family awak ade org curi line tepOn..
padahal awak kol saya, cakap nak lepaskan rindu..
saya bocor rahsia nak?.. huhu


AWAK,
Ingat ni taw,
Pape pun terjadi kita tetap kawan uke,
xnak gaduh-gaduh k..
mybe lahir bulan sama kot..
tuh kita selalu gadoh-gadoh..
pas ni xnak gadoh-gadoh lagi k..

KITA,
masing-masing ada hati yang nak dijaga,
hanya kita je faham ape yang terkandung lam entry kali ni..
hope, awak jangan sedih-sedih lagi k..
Saya pun sayang awak la...
:)



P/S: SAYA dah create entry khas untuk AWAK :)




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013