| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Mimpi itu pertanda!

Tuesday, December 21, 2010

Mimpi itu pertanda!


orang tua-tua cakap mimpi ini petunjuk kepada kita.. kalau orang muda-muda cakap mimpi itu permainan tdO ja.. nak percaya yang mana satu.. tu terpulang r kat diri sendiri.. mimpi ni ada yang betul, ada x.. tapi mimpi ni muncul setiap kali kita tdo.. zzzzzzzzz


Mimpi yang aku ingat : Ada someone ni selalu masuk lam mimpi aku.. tiap-tiap ari aku mimpi dia xpernah miss sekali pun.. aku xajak pun dia masuk lam mimpi aku.. tapi awat dia p masuk aku pun xtaw.. nasib lam mimpi aku dia xp buka lagu hidustan.. dak memang lagi panjang la aku membuta.. aku nak taw gak sapa dia hah?

Mimpi yang aku ingat : Seorang mak cik.. badan dia gemuk-gemuk gempal gitu..dia jual nasi lemak.. pagi-pagi aku nak g keja, mesti beli nasi lemak kat dia.. muka dia cantik sangat.. aku macam nak g la try tanya dia, dia pakai jamu apa sampai muka dia licin gitu.. nak taw dia cakap apa.. dia kata dia pakai garnier.. aku ingat dia suh aku pakai sendayu tinggi ke apa patut r jgk kan.. dia hantam garnier.. bila terjaga dari tdo, g toilet patut pun mak cik lam mimpi tuh suh guna garnier.. upanya garnier face wash aku dah abes :)

Mimpi yang aku ingat : aku ada anak kembar.. haha.. gila kan.. tapi kalau aku ada anak kembar btol-btol kan best.. tapi kalau kawen pun belum.. xpayah nak berangan k!




banyak lagi mimpi aku ni sbb tiapTiap ari aku tdo,
tapi xingat la.. nanti ingat aku cita lg k.. :)







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013