| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: adakah anda seperti saya?

Monday, January 30, 2012

adakah anda seperti saya?


Live , Laugh , Love


 Lihat aktiviti saya bila waktu syaitan menguasai sewaktu menuntut ilmu, 
so, jom terjah ye...


PERKARA 1

 bila bosan apa-apa pun jadi kerjakan, snap picture pencil box.. cari titik focus untuk dapatkan hasil yang terbaik dari ladang.. yang lecturer duk cakap kat depan xmo nak focus.. Apadaaa... Ops, Focus la kat pendrive tuh yeeeee, nama boyfriend i taw.. Actually mmg pendrive dia pun. dia yang bagi aku.. 8GB taw, muat la letak 10 movie baru.. saya suka ( :

 PERKARA 2

 Kalau dapat handout dari lecturer.. Selagi x penuh kertas tuh dengan tulisan x sahkan.. Mesti nak conteng jugak kan? Lagi-lagi time nak hafal. Tulis macam-macam formula A-Z complete.. tapi dalam kelas time mengantok tahap gaban, mesti amek pensel tekan bukan tulis dah, tapi lukis.. Biar muka masam mencuka, tapi kalau lukis mesti ada manisnya, macam saya lukis.. hehehe :)

PERKARA 3

 Makan gula-gula atau coklat. Kalau waktu pagi paling baik makan kuih karipap dan paling jahat makan nasi lemak (aku xbuat lagi k).. Tapi kalau betol-betol mengantok mesti cari my favorite sweet-sweet m&m. Kena 1 pasti nak lagi.. yang ni wajib ada dalam beg kuliah..

PERKARA 4

 
Haaaaaaaaaaaaaaa....... Ni adalah aktiviti sampingan or aktiviti time dapat cincin baru.. belek sana belek sini.. cari kt mana kedutan kt tangan.. pastu dah puas, focus balik kt lecturer.. :)

PERKARA 5

Amek handphone buka camera, pastu cuit cuit kawan dan cakap jom bergambar. pastu wat peace or senyum tunjuk gigi yang comel tuh.. Tapi awas, anda perlu duduk ditempat yang strategik example, duduk meja belakang sekali. kalau anda dapat duduk belakang mesti anda macam saya kan? masuk kelas lambat, tapi saya tak dak la sampai lambat sangat, cuma classmate saya yang selalu datang awal. So, tempat saya mesti belakang, nak duduk depan kena datang awal. Okey!

 PERKARA 6        

Yang ni saya tak buat k. Bukan tak pernah. buat jugak tapi time lecturer cakap "kamu wat keja sendri" baru la berani nak ber"Facebook" ni.. saya pun baik jugak taw.. nakai tuh kena ada jgk..hehehe.. Tapi kalau SMS tuh ada la jgk sikit-sikit. :P

p/s: Jangan ikut aktiviti saya taw, focus study okey kawan-kawan. Peace no war

student yang nakai,

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013