| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: saya kuat jugak okey!

Friday, January 20, 2012

saya kuat jugak okey!

Assalamualaikum, saya adila husna yahya. saya seorang gurl yang nampak luaran kuat, tp hati dalaman saya sangat lemah.. kalau selalu nampak saya senyum bukan bererti saya tidak pernah mengalirkan air mata.. saya pun seperti gurl-gurl lain jugak, hati mudah tersentuh. tapi dalam bab-bab tertentu saya kuat. bagi setengah orang bila bercouple pastu break mesti susah bagi mereka utk berbaik-baikkan.. tapi bagi saya yang telah bangkit dari kesedihan, saya akui saya kuat sebab saya boleh jadikan ex-boyfriend saya sebagai kawan saya.. saya boleh accept request dia dalam facebook.. walaupun ada sedikit benci, tapi kita perlu berfikiran matang dalam kehidupan kita.. tak perlu membenci orang terlalu lama.. memang kalau nak diikutkan kita yang menanggung segala kesedihan.. tapi up to u'all kalau hati tak tabah, elakkan dari berjumpa okey, takut luka lama berdarah kembali.. Terima kasih kepada kekasih baru saya, kerana awak, saya boleh lupakan segalanya tentang kisah "dia" dari ingatan saya. I love u so much..


Sometimes I wish life had a fast-forward button to remove all my old problems..





 love,
 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013