| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: DUIT macam dikikis-kikis

Wednesday, January 25, 2012

DUIT macam dikikis-kikis

yang bertanda bulat itu putusnya, sikit ja tapi tetap xmo connect :(

Pagi yang tidak indah walaupun diluar sana matahari indah bak suria pagi.. Ini disebabkan nak layan movie lam external, tapi external x connect. maw nak meroyan aku dibuatnya.. nak cakap ada virus, bila scan virus result no virus detected.. nak cakap external aku rosak, jatuh pun x pernah, siap bercover tebal bagai.. Macam na ni, segala-galanya dalam tuh.. Geledah sana, Geledah sini, baru la jumpa masalahnya, Kabel external nak putus.. Waaaaaaaaa, nak kena cari dan duit lagi.. Fikir punya fikir baru la aku ingat mesti keja caca dgn duku la ni..  sebab aku tengok dia men kabel tuh atas katil aku semalam.. xsangka lah boleh putus macam ni.. tengok kecik lg, kuat btol gigi depa..

ni la musuhnye, caca n duku.. comey kan tapi nakal sangat-sangat

Okey, dah ganti kepada kabel yang baru ! lebih flexible.. ngeee~


orang yang kena bajet,

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013