| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: saya denda boyfriend kesayangan saya

Saturday, February 4, 2012

saya denda boyfriend kesayangan saya

saya kan, saya kan, saya kan, alah susah plak nak cakap, saya kan jatuhkan denda kepada pesalah, eh, silap kepada kekasih hati saya.. Haaaa, kuar pun.. nak tahu sebabnya, sebab dia curang, ada gurl lain, dia tipu sebab dia wat saya merajuk.. Kikiki, comelkan saya merajuk sampai ada denda segala bagai.. Actually ni bukan denda, ni pujukan nama nya.. saya cakap kat dia nak aiskrim pop je, sundae chocolate 2 taw plus chocolate tuh kasi lebih cket.. pastu, dia cakap xpe, nanti dia belikan, haaaa? belikan je ingat nak ajak g McD sekali. Owh, ni mesti xnak bagi saya order lebih-lebih kan? okey fine..! pastu dia kol, jawab dalam nada marah, hehehe.. xmarah pun sebenarnya saja nak usik-usik dia bagi dia takut dgn singa ni.. Pastu, dia cakap  "ni b kuar dengan adik taw?". adik? sapa adik itu? OMG! adik angkat? adik tiri? ke adik comel? memang sah nak kena ni.. dah la xnak ajak g McD, kempunan tahap kebuluran dah ni nak makan McD.. pastu keluar plak dgn adik.. dah sengseng lengan baju dah ni, nak boxing dia.. tapi dia cakap nak keluar dengan adik nuat la.. Owh, xjadi marah sbb adik nuat tuh adik aku.. Huahuahua... bila depa plan nak kuar sama-sama pun xtaw.. tiba-tiba ja kuar sama-sama siap g oldtown bagai.. Aku? duk rumah..OPS! melalut plak, nak tahu hadiah tu aku dpt ke x? Aku dapat jugak la hadiah anugerah merajuk tuh, tapi bukan sundae mcd k.. aku dapat Wall's Double Selections.. delivery terus sampai rumah aku oleh kekasih penyayang aku tuh.. So, apa lagi kami makan sama-sama ala-ala romantik gitu... Aaaakkhsss.. Ada kelas kaw!
ni hadiahnya, mesti tertanya-tanya why ada 3 cawan? sebab adik aku pun join sekali.. hehehe.. Sweet kan kekasih saya, pandai pujuk kan beliau,saya xmerajuk sangat pun tapi beliau sampai ke rumah dipujuknya.. lepas ni nak merajuk lagi lah, nanti dapat apa yang nak.. wwweeeeeeeeeeeeeeeee bahagianya saya sekarang ( :



saya rasa bahagia,

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013