| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Thanx for 5 month sayang.. ILYSM

Monday, January 16, 2012

Thanx for 5 month sayang.. ILYSM



K.a.mi dengan CINTA




Bagi sesetengah orang anniversary mesti sambut tiap-tiap taun ja kan..Tapi bagi adila & hazim.. kami sambut anniversary tiap-tiap bulan.. OVER gile..Bukan apa pun sambut nya.. besa-besa ja.. juz nak peringatkan kami berdua pasal tarikh tuh n segala kelemahan or kekurangan selama berstatus "in love" dapat la diperbaiki.. (waa ayat).. Tapi Alhamdulillah, setakat 5 bulan memegang status tersebut.. kami xdak masalah langsung..gaduh pun kami x pernah.. en. buah hati sangat-sangat mature orang nya.. senang dibawa berbincang dan dia bukan panas baran.. pandai amek hati saya dan dia sangat sweet orangnya.. :)) untungkan saya... saya sangat-sangat berharap Allah dapat panjangkan jodoh kami.. Syukur sangat-sangat Allah jumpakan saya dengan dia.. kadang-kadang saya pernah terpikir tentang satu ayat ni " Allah akan jumpakan kita dengan orang yang salah , sebelum kita orang yang betol".. percayalah dengan ini semua.. semua yang terjadi ada hikmahnya.. Allah tahu apa yang terbaik buat kita.. :))

" Sekali kita berpisah dengan seseorang , itu bermakna setapak kita menghampiri jodoh yang ditentukan oleh yang maha ESA "


To My BUAH HATI PENGARANG JANTUNG :

1) terima kasih banyak-banyak coz sangat menghargai sy dlm hidup awak..
2) awak sangat-sangat memahami saya
3) awak hadir dalam hidup saya ketika saya dlm kesedihan.
4) awak penyeri hidup saya.. yuhuu :)
5) awak bahagiakan saya , awak sgt SWEET :))
6) awak pengganti yang terbaik yang saya jumpa
7) awak sangat hormat family saya
8) awak nak tahu , kita serasi la.. sbb awak pun anak second last mcm saya..kita faham apa yg kita nak..^___^
9) awak, maafkan saya kalau saya ada wat salah dengan awak.. saya sayang awak..
10) awak... bila kita nak kawen?


love,
anje sayang b sgt-sgt la



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013