| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Meja aku , jiwa aku...

Sunday, January 23, 2011

Meja aku , jiwa aku...



daaaaaaaaaaammmmmmmm!....
meh cni sume aku nak perkenalkan..
ni la meja study aku, meja on9 aku, meja mekap aku, meja makan aku..
suma aku buat dgn meja ni.. cuma tdo je xlagi kowt ats ni...hahaha
bersepah x? bersepahkan?..
aku dah xreti nak kemas dah..
tiaptiap ari aku kemas..
pastu bersepah balik..
sapa yg bagi sepah.. aku jugak kan..
so, kemas tetap kemas...
sepah tetap sepah..
yang penting kismis tok guru mesti ada kt atas meja..
pagi2 sebelum nk g kelas..
breakfast makan kismis 21 bijik ja.. baca al-fatihah.. selawat.. niat..
harapharap otak ni berjalan cket..
senang nak focus..
kata sem ni nak dapat dekan..
insyaallah..
tp.. kena rajin-rajin duk leklok kt meja ni "study" k..



:)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013