| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: aku gila rantai silver!

Tuesday, February 1, 2011

aku gila rantai silver!


pewwwwwitttt,

sweet kan silver ni...
ramai gurlgurl kat luar sana pun suka silver kan?..
lelaki pun suka silver kan...
xkesah r rantai ke, cincin ke, rantai tangan ke, rantai kaki ke..
sume nak silver..
tp, kalau kawen xmo la silver..
nak emas la..
or emas putih pun okeh gak kan..ngee~
silver time single mingle je..huhu..

Actually, aku lama dah cari rantai silver yang bolatbolat besar..
sbb banyak rantai silver aku beli..
sume senang putus, ada gak yang patah...
sayang je sume rantai tuh..
sampai sekarang aku x g repair lg..

masa aku jalan2 ari tuh.. aku jumpa la rantai silver ni..
bolatbolat jugak..
tp kecik ja bolat dia..
xmacam yang aku nak...
dukduk pegang2.. lastlast aku beli jugak..
cantik jugak.. tp aku nak cari jugak rantai bolatbolat besar tuh!

okey! sampai kat umah terus pakai..
ntah la tangan ni gatal kat mna ntah..
jap pakai.. jap buang..
last2 petang tuh jugak rantai tuh putus!
arrrrrrrghhhhhhhhhhhhh!
menci nyer...
tuh la aku cakap.. aku xley beli benda yg kecik2..
sume lingkup!
malas r nak g repair balik!

macam nak nangis pun ada....

tggu anak raja masuk minang je lah..
nti dapat rantai besar rantai beskal..
mesti xputus kan...

erm...:'(





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013