| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Masa depan saya

Tuesday, July 31, 2012

Masa depan saya

Walawey

Actually, Dengan umur aku yang sekarang ni, aku dah diperingkat dewasa. Kawan-kawan aku ramai yang dah kawen. Ada yang dah ada anak pinak dah pun. Aku ni yang masih tekedek kedek lagi. Tak tau hala tuju lagi. Hidup aku penuh dengan liku liku. Aku nak jugak macam depa. Ada anak, ada suami disisi. Nak ada keluarga sendiri yang aku bina dengan suami aku. Tapi mak ayah aku masih lagi angkat bendera merah untuk aku ke arah itu. Memang susah mak ayah nak lepaskan seorang anak yang mereka bela dari  kecik. Nak suruh ayah mak faham lagi la susah. Aku nak kawen awal. Kalau boleh before aku umur 25 aku dah otw tggu masa nak akad nikah je. Tapi mak ayah aku macam kurang percaya dengan aku. So, aku tak taw sampai bila mak ayah aku nak percaya kan yang anak dia dah boleh berdikari, dah boleh ada kehidupan sendiri, dah boleh ada sang suami, dah boleh bina keluarga sendiri. Tapi aku percaya bahawa Allah belum bagi aku semua tuh. Mungkin aku belum matang untuk nak dapat itu semua. Masih banyak kekurangan dalam diri aku mungkin. Insyaallah, Suatu hari nanti aku akan mempunyai seorang suami yang boleh bimbing aku dan anak yang soleh dan solehah. Aku akan terus bersabar dan berdoa. Semoga Allah makbulkan doa hambamu ini. Amin.

Aku nak macam ni, :(


Aku nak ada baby comel mcm ni :(



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013