| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: TIme table

Monday, June 25, 2012

TIme table

Assalamualaikumm...


Ini jadual kelas aku sem ni. Nampak tak sangat tak padat. Tapi ada kelas malam yokkk! kelas malam itu yang sangat padaaaaaat! Sebab apa aku kata padat. Sebab masa 3 jam tapi disebabkan kena combine kelas sampai 3 buah kelas. So, jadi sangat padat. Aku cepat hilang tumpuan kt kelas ni. Bayangkan la. Satu kuliah ada dekat 100 orang lebih. Kita tak bising orang lain bising. Macam mana nak focus. Lecturer plak suara merdu ja. Nak dengar pun tak jelas. Ada 11 chapter nak kena selesaikan untuk subject ni. So, memang kena study sendiri je la jawabnya. Subject lain aku dah boleh terima dah. Account ja ada cket masalah, lecturer tuh ajar cepat tersgt. Aku tak boleh nak keep up. Aku ingat aku sorang ja yang lembab. Rupanya bila bercakap-cakap, ramai lagi kawan aku cakap dia memang laju. HAHAHA. Tak apa lah, nanti kita buat study group ramai ramai okey :D




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013