| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Final year student!

Tuesday, June 5, 2012

Final year student!



Assalamualaikum pembaca sekalian!




Nak cakap pun ketaq ketaq dah ni. Saya Adila husna dah berasa takut dan gementar sebab pada sem ini. Saya adalah Final year student. Ya Allah, cuaknya hanya Tuhan ja taw. Tapi semua ni kena la tempuh untuk tamatkan pengajian. Takut pun ada ni. Mana tak nya. Sem ni ada subject account. Dah final mcm ni la baru nak suruh amek subject account. Aku dah la lemah math. Aku tak pandai bab nombor-nombor ni. Tuh yang aku cuak. Tapi aku hairan la. Aku dalam kos Office management dan teknologi. Tapi aku kena ambik akaun, economi, bisnes, bisnes math. Tak tahu la kaitan kat mana. Maybe aku bawah fakulti pngurusan perniagaan kot. Terima je la. dah ada dalam subject so aku kena la belajar. Nak dapatkan dekan sem ni sebagai penutup. Hope, aku boleh buat!




Final year student,



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013