| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Today is my birthday

Monday, October 24, 2011

Today is my birthday




Today 24 Oktober is my birthday. Happy birthday Adila Husna Yahya ! happy birthday to me.. yeyeh~. Today is  my special day for me. but i'm very sad :((
Bcoz my parents tiada disisiku ketika ini.. Ari ni juga mereka berangkat dari Kelana Jaya to Mecca. I miss my parents so much.. Mereka x sempat nak wish happy bufday for me.. Maybe mereka sibuk dengan perjalanan mereka ke sana.. apa-apa pun sebagai anak, aku hanya berdoa supaya mereka selamat dalam perjalan mereka.. Aku xmintak apa-apa pun selain memohon mereka selamat dan diberi kesihatan yang sempurna untuk megerjakan haji.. Amin..

thanx so much to my siblings for dinner with me.. walaupun xde birthday cake yg ade tulis "happy birthday to you".. Ada chicken chop dengan cappuccino ni pun dah okey dah.  mahal lagi dari sebijik kek taw.. kuang kuang kuang.. Xkisah kan belanja adik sorang yang comel ni kan?.  bufday girl la kata kan :)) hehehe.. Suka sangat ~

Orang pertama saya dapat wish dari beliau :))
Mestila Encik Buah hati saya! Hehehehe :))
Actually, malam tuh aku mmg teramat mengantok n dah banyak kali dah terlelap.. tp tangan still pegang fon sbb tgh berbalas msg dengan Encik Buah hati.. hehehe.. Tp akhirnya, terlelap jgk mata ni kul 11 lebih macam tuh la.. pastu, encik buah hati call sbb aku  xreply msg dia.. So, bangun la dengan mamai-mamai jawab kol dia..dia cakap "jap jap jgn tido lg.. kejap jew".. okey b! aku jawab cm tuh je.. pastu reply la text dia balik.. lagi 5 minit nak jam 12:00 tepat.. dia text "happy birthday syg , i love u so much, *********.. last sekali b nak wish awal sebab nti tkut syg pengsan lg sekali.. hehe.. pastu dia kol "wish lg" pastu lam fb pun dia wish lg.. banyaknya b wish.. Actually , My birthday dan tarikh birthday mak en. buah hati jatuh pada tarikh yg sama.. so, dia kena wish dua org seretak..  apa-apa pun thanx ye b.. pasal hadiah , encik buah hati cakap kena tunggu ye syg ! jeng jeng jeng.. apa agaknya dia nak bagi ea??   :))

Orang seterusnya ialah My best friends contact in personal number, Noradibah bt Mokri , Wan Mastura Bt. Mazlan, Norasikin bt. Moktar, Siti Khadijah and 136 wishing on facebook.. Masa birthday ni lah kita dapat tahu siapa yang betol-betol amek berat pasal kita kan.. Orang-orang xdisangka yang ingat birthday kita , yang tuh lah yang wish special kat kta kan.. Saya sangat-sangat appreciated kepada mereka.. Sayang mereka sangat-sangat..  :))
Thanx sangat-sangat :))

Menghargai kawan-kawan saya,

Deyla yahya

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013