| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Padah akibat keteGaQ

Friday, May 20, 2011

Padah akibat keteGaQ

Dua tiga hari ini saya kena Migrine..
Panadol dah makan tapi still sakit sebelah kepala ni..
rasa mcm nak hentuk hentuk ja kepala ni kat dinding sebab xtahan sgt..
yg pernah mengalami migrine ja taw betapa sakitnya penyakit ni..
org cakap klu tdoQ ley hilangkan sakit..
tp saya tak macam org lain!!
selagi saya tidoQ , lagi sakit saya dapat..
Kadang-kadang sampai makan pun cukup2 jew..
Sebab nak angkat kepala pun dah tak larat..
But now , saya dah okey cket dah..
dah boley wat keja2 rumah seperti biasa..
bila dah boley wat keja rumah seperti biasa..
bangun jew pagi2 , terasa lapaQ..
mula nk menggeledah umah apa yang ada..
masuk dapur cari makanan apa yng boleh pelahap..
buka freeze ada french , nugget , hotdog , daging burger , ayam , sotong , udang..
ingat nak wat nasi goreng je pagi tuh..
tp ayam still beku! so amek french and goreng..
siap goreng cari mayonis nakletak dgn sos than ternampak jew k!
bukan sengaja pun.. ade pepsi , coca cola , strawberry F&N tersusan kat almari..
terus amek mug letak ais terus campuQ ayaQ srtawberry..
bawak french fried dgn ayaQ tdi p makan kt depan TV..
Punya la syok ley makan macam tuh pepagi..
Maklum r kat umah tinggai saya sorang ja..
Lepas makan terus p layan FB sambil download Moveee utk bekalan kt Uitm nti..
Dekat kul 10 lebih mcm tuh..
bru ingat nk berenti wat keja umah..
tetiba perut rasa sakit yang amat sgt..
mcm nak kuaQ segala-gala yang masuk tdi..
letak la minyak angin pun xjadi..
adoih! sakit sampai guling guling..
dah la xdak sapa nk mintak tolong..
ni la padah klu hantam minum ayaQ gas pagi-pagi..
padan muka hang dila ooiii...
sakit perot ni bukan sehari jew k..
berhari-hari.. asek makan je kuar balik..
sampai dah agak slim dah saya skrng.. ^.^

p/s: untuk mendapatkan badan yng cantik , sila lah minum ayaQ gas pagi-pagi selepas subuh okey..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013