| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: ilham mai lg

Thursday, May 12, 2011

ilham mai lg

ari ni ari yang paling saya happy =))
tataw la sbb apa yg dok happy sgt2 ni..
berbunga-bunga hati ni ada bunga raya ,
bunga matahari , bunga kekwa , bunga tulip pun ada ni..
suma nak mai berbunga kat lubuk jantung hati ni jgk..
mcm xdak tempat len aikss...
dup dap dup dap ni duk qasa ni...
ni kowt tanda-tanda sindrom tunjuk rajin nak mai dah kowt..
ari ni punya la syok ley p mandi SPA nak habaq mai kt ampa ni..
lama dah xmandi SPA segala bagai ni..
tp bila sindrom-sindrom rajin ni mai..
mula la nak kalut belai-belai kulit..
nak manja-manja badan ni..
anak dara la katakan..
^.^
oke , dah !
ni lg la anak dara abes..
mai nak habaq mai ni...
sehari suntuk ampa taw dak..
saya duk mengadap pc mak saya ni..
ampa nak taw sbb apa?..
sbb nya nak cari cara nak wat skirt ja punnn..
bley p duk dpn pc tuh sampai sehari..
tp xjumpa pun yg berkenan...
pastu pa lg..
saya try la wat sendri guna kain yang mana ada ja..
amek yang perca kain ja tuh..
cantum cantum..
jadi lah~
taraaaaaa....

okey, cer try tgk.. cantik x?
mak saya cakap cantik..
^_^



p/s : nak wat lagi r... best la plak...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013