| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Seram But Takot la jgk

Sunday, March 27, 2011

Seram But Takot la jgk


Sape dah pernah tgk cite ni?
act , cite ni dah lama dah ada lam external hard disk aku tp aku tak pernah rasa nak tgk cite ni..
aku xpasti cite ni kuar bila..
menurut cakap member aku , cite ni xdibenarkan masuk m'sia..
betol kew? aku sendiri pun xpasti..
Cite pasal pembunuhan..
Seram la jugak cite ni.. bukan seram ape..
seram time penculik-penculik tuh kena bunuh dgn doktor tuh..

Cite macam ni..
pasangan suami isteri dgn seorang anak depa..
pindah duk kt satu kawasan hutan..
ayah dia doktor..
suatu hari tu anak dia kuar dgn kawan2 dia p la umah seorang kawan baru depa..
ayah kepada kwn bru depa tuh seorng penjenayah..
tp anak dia ni xtaw..
pastu dia kena culik n kena rogol..
tp dia dpt lari sebab dia pandai berenang..
malam tuh penculik tuh p umah dia nak mintak bantuan sebab hidung dia patah..
tp depa xtaw umah tuh umah budak yg depa rogol tdi..
ayah dia la tolong ubatkan penjenayah tuh..
tetiba anak dia balik dgn kesan tembakkan kat belakang badan.
bila disiasat anak dia kena rogol n kena tembak..
ayah dia dpt taw kata penjenayah tuh yg buat anak dia cam tuh..
terus ayah n mak dia bunuh penjenayah tuh..
masa nak bunuh tuh la banyak aksi ngeri.. seram pun ada.. eeee...








Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013