| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Charlie vs FOBIA!

Monday, March 7, 2011

Charlie vs FOBIA!



Tolong ! tolong ! kena gigit charlie.. huh!
tersgt2 la pedih yg amat..
act, malam tuh aku punya lah baik hati..
almaklum r tengah bercerita xberenti..
aku terbuka la cite pasal charlie...
terbagi nasihat la kat member2..
jaga2 charlie banyak kawasan ni..
.
.
.
.
.
tup tup kul 12 lebih
takut r nak turun bilik sendri..
so tido r kat blik member aku tuh..
.
.
.
bangun je pagi esk nyer
nak g la mandi..
sebab kelas kul 8..
.
.
.
masa basuh muka tuh la bru perasan yang aku terkena charlie..
punya la pedih smpai kan aku sanggup amek towel lap balik pencuci muka yg bnyk tuh..
.
.
.
tuh la masin sgt mulut..
kan dah kena batang hidung sndri..
amek !
len kali sebut lagi k..
.
.
charlie mmg buat aku fobia!




Align Center


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013