| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: meh nak PELUK

Monday, April 4, 2011

meh nak PELUK

Entry kali ni aku nak post pasai peluk peluk.. bukan nak melucah ke hape... saja nak cite pasai peluk peluk ni best.. and kalau tido masa hug hug ni comfirm xsedaq diri sampai pagi..haha! ops , aku bukan nak ajaQ ampa peluk peluk dengan boy ampa k.. klu ampa nak peluk pun.. punya pasai ampa la.. i dont care!..okey! meh la sini nak peluk meh.. aw awww.. sweetnyer la kan klu ade orang peluk kte.. rasa macam betol-betol disayangi.. diri kita pun rasa lebih selamat.. okey.. aku xnaw la nak mengedik kat sini k.. dah abes mukadimah pasai peluk peluk.. nak cite cket pasai pagi tdi...

pagi tadi lam kul 3 or 5 something like that , aku terjaga dari tido. than, aku rasa macam xde benda yang hug aku dan aku rasa xde benda yang aku hug.. ades pelik ni.. rasa sejuknyer len macam ja.. so, dengan badan yang malas nak gerak. dengan mata yang malas nak buka.. aku raba-raba cari something yang aku pun xtaw aku cari apa.. pastu dapat benda tuh.. terus aku peluk dia ketat-ketat and masuk kan dia sekali lam selimut aku.. terus sambung tdo balik.. perghh best gilak aksss peluk dia.. biaq la dia berbulu pun.. x kesah lah.. janji aku tido lena.. dia hug aku.. aku hug dia balik...

bestkan klu dapat hug mcm ni. . nanak jugak !




but , aku dapat hug yang berbulu ni je tiap-tiap malam.. yg kecik tuh diketepikan k!


p/s : selamat tido dan selamat peluk peluk!
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013