| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: JOM BALIK KG

Wednesday, November 10, 2010

JOM BALIK KG


saat yang mmg dinanti-nantikan sudah tiba , aku dah nak balik BALING dah.. keseronakkan yang x terhingga.. abes je paper aku terus buka lemari besi aku tuh , terus tarik tarik sume baju yang ada , amek lipat-lipat letak lam beg.. bila lipat sume baju , baru lah aku sedar yang selama ni banyak plak baju lam lemari upanyer.. bila g kuliah asek pakai baju yang sama jer.. abeh 2 bijik beg punuh aku isi.. tengok bnyak lagi baju yang lom masukkan.. cari plak lg 1 beg kosong.. Siap baju kemas letak dalam beg.. Text la msg kat mak : Mak, jd nak mai amek arini ka esk ni?... Mak reply balik : ayah kata esok.. Lepas kul 12 baru nak p amek.. Erm, alamak.. beria-ria aku kemas.. upanya esok baru dapat balik.. tp xpa.. Suma baju yang dah siap kemas tuh letak setempat.. tinggal barang yang cket2 je yang lom sentuh pape.. barang yang nak letak kat stor dah siap packing... lepas packing and mengemas siap.. aku layan je la movee... tp tetiba je mata ni mengantok.. last2 tertidor je kat tilam bawah.. dah la sejuk kat bawah.. nyenyak aku tidor petang tuh...jaga-jaga cari mug kesayangan nak wat 'milo".. tp, mug dah packing dah letak kat stor.. pastu g la dewan makan cari milo jugak..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013