| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: BERTUKAR

Wednesday, November 24, 2010

BERTUKAR

Aku suka tengok agnes monika..
Bukan suke ape..
Suke tengok di punya rambut..
cantek :p.. orang nya pun cantek...
So, terikut cara gaya rambut dye!
petang tuh puas pujuk-pujuk mak aku,
ajak teman g kedai salon kat pekan..
Last-last, lembut jgk hati mak aku nak ikot..
(sebenarnya, mak aku malas nak tggu)..
Lepas aku siap sume, mak aku plak berlembut hati nak wat rambut gak..
So, aku tggu la plak.. sbb mula-mula mak aku xmo.. pastu nak plak...
Act, kedai ni xbpa best sgt services dia, selalu aku g kedai lain,
tp saja la aritu nak g kedai tuh, nak try yg baru la konon..
nak tolong orang melayu plak..
tapi kedai yg baru ni cuma murah je la cket dari kedai lain..
:)



6bulan sebelum ni, aku wat rambut mcm ni...





Sekarang , aku bertukar plak..
wat rambut mcm ni..
haha..
:) suke la..
tp mcm dah ROCK cket der..


p/s : cepatla rambut panjang.. nak g wat len :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013