| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: TELUK BATIK 101010

Sunday, October 10, 2010

TELUK BATIK 101010

Celik mata pagi-pagi , terus amek towel pagi mandi.. Siap mandi seperti biasa cari la mug letak milo , susu , gula , air kacau likat-likat... Amek roti celup lam air milo masuk lam mulut.. Sedap siot.. huhu... Amek laptop on9 MukaBuku pepagi gini broadband speed ley la tahan.. nak cakap laju , xla sangat.. Boleh je la.. Buka abes apa yang patut.. Amek la NOTA OMT nak study.. Cz esk ada kuiz 3.. So, study la hafal sana hafal sini.. Tetiba , mai la si temeng tuh ajak plak g jenjalan teluk batik.. Aku xnak pegi cz ayah xmasukkan duit lagi minggu tuh.. So, aku cakap xnak pegi sebab aku xde duit dan esk aku ada kuiz.. Tapi diorang desak jugak suh ikut dan bawak la nota segala bagai kita g study sana sambil amek mood.. So, aku pun ikot r diorang , klau aku x ikot diowang aku kena stay tggl sowang-sowang la bilik rasa bosan la plak kan.. Amek masa nak siap sume , si diba g amek keta kat lecturer.. Mula-mula g la tengok duit dulu kat bank.. Tengok-tengok duit banyak lagi upernyer.. Amek la RM100 wat belanja.. xley keluar banyak.. nanti kejap je abes.. Pastu , terus g pekan manjung shopping-shopping cket kat situ baru bertolak g teluk batik.. Dalam perjalanan nak g teluk batik tuh , terpandang la sebuah kedai ni.. Warna hijau lip lap lip lap... KEDAI CENDOL.. kami pun U-turn r g kedai cendol tuh nak g makan cendol.. Punyer la kedekut toke kedai tuh , nak mintak sudu 1 pun macam susah ja nak bagi.. pas makan cendol terus r g teluk batik.. sampai kat teluk batik.. g la snap-snap pixca kat sana.. sOnok gle.. kalau bawak baju time tuh , memang rasa nak mandi jew...Masa balik tuh g makan puyuh masak kicap dgan masak pedas + tom yam kat kedai Bandar U.. perghhhh.. sedap siot.... Jom tengok pixca yang berlambak-lambak yang sempat snap.. tapi xbley nak masukkan sume.. Masuk cket2 jew... malas nak upload..


Kami bergembira



Ekin & me


Ekin & Nisa

Ekin & Me


Adib & Me


Azza & Me

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013