| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Raya Datang Lg

Sunday, September 12, 2010

Raya Datang Lg

..SELAMAT PAGI RAYA..

Dapat jgk tahun ni berhari raya bersama2 keluarga tercinta.. boleh lg bersalam-salamam dengan ayah n mak tercinta.. tahun ni raya kami se"family" ala kadar saja... pagi hari raya tuh aku sempat buat nasi tomato ja utk breakfast pagi tuh.. actually, xsempat pown nak makan terus g masjid depan umah sembahyang raya.. balik tuh baru makan.. Dok kat masjid tuh.. tiap-tiap kali aku p mesti mak aku dapat soklan mcm ni "ni anak mu ka ni jariah? beso dah deh"..ngaji mana lo ni?... aku pon senyum ala-ala sopan ank dara gitu.. mak aku yg tolong jwb suma.. haha.. balik je masjid.. pewot lapaq.. than, tgk lam periuk.. cantik nya nasi tomato aku kali ni.. tp mak aku cpt awat masak banyak sangat satg xabes.. last2 abes jgk seperiuk... laku jgk nasi tomato aku..~
oPs.. xcita lg pasai baju.. baju raya tahun ni sebenarnya warna Hitam... dri Hitam ke merah hati.. dri merah hati turun ke biru...itu la kisah sebenarnya klu mak yg pilih warna baju.. tp baju raya aku tahun ni kak nem dgn yan (sepupu aku) yg pilih... Bab wat rumah terbuka plak.. Tahun ni ayah xsempat nak wat rumah terbuka.. sbb mak raya ke 4 dah sekolah.. so, xdak masa nak buat... untuk sepupu-sepapat aku yg tertanya2 awat pak lang xbuat rumah terbuka.. ni la jwpan dia.. mak lang dgn pak lang sibuk.. klu x kambing pown boleh tumbang~..




Tema Raya Biru...





Photoshot for Family magazine




ni baru sket je kuih ni.. ada lg yg xbawak kuaq.. baru balik masjid.. xdan nak susun lg...





Balik umah tok belah ayah.. snap gmbaq kat Pulau Sayak.. guna Nikon D5000.. ANak ayah yang mana paling comey?.. Mesti la yg num 4... hahaha!




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013