| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua

Monday, November 7, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua


Selamat hari Raya Aidiladha buat semua yang mengenali..
Untuk pengetahuan suma, ni pertama kali kami 5 beradik beraya tanpa ayah mak disisi..
suma keja rumah kami buat sendiri termasuklah menyediakan juadah utk hari raya..
Nasib la rajin tolong mak kt dapuQ.. dapat la jugak masak mcm mak masak..:)) soey,  terangkat bakui sendri.. hehehe...
Menu simple ja untuk hari raya , aku juz buat nasi tomato n rendang.. yang len kakak aku yang buat.. aku tolong ja.. 

Okey, pic kt bawah adalah menu sebenar ye.. :))
Spagetti, Nasi Himpit + kuah kacang , nasi tomato + rendang
teror x kami wat?? huhuhu.. Pak long aku ckp dh ley kawen kowt.. muhhahaha..
tp kan, 2 benda yang wajib untuk raya xdak.. lemang dgn rendang..
spegetti lak yang ada.. omputih la konon..


 Hehehe , sapa cakap lemang xdak, tgk ni kat bawah.. ada taw!
tp bukan aku yang buat k.. Mak en. buah hati yang buat..
En. buah hati ckap cian raya xrasa lemang lg..
so, dia bawak la lemang kt aku.. 
sweet kan dia.. Sebatang lemang sampai malam ari raya..
sbb dia x bpe chat masa pagi raya tuh.. 
dia xdapat la nak mai umah aku pagi pagi raya..
malam hari raya bru dia sampai..
nasib ada cket rendang aku buat.. 
ley r  makan dengan lemang mak en buah hati..
Mebeles btoi.. sedap la lemang ni taw.. terima kasih mak en buah hati.. :))


 Itu en buah hati saya di rumah sy malam hari raya.. Pic ni dah di "crop" dgn sy sendri sbb saya pakai baju tdo ja.. nampak separuh ja saya disitu.. yang pakai baju melayu pink itu sepupu aku yang kuat membuli aku.. depa ni kawan rapat time kecik kecik dgn encik buah hati aku.. senang hati aku.. muahhahah... :)) my sweetheart baju biru tuh ye.. yang dua orng tuh adika dgn pak long..



  dalam blog ja i berani nak letak pic ni..:))

okey, sekian.. rindu time ni lagi!!

sweetheart 
deyla yahya

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013