| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: TUHAN KIRIMKAN DIA UNTUK AKU

Tuesday, August 16, 2011

TUHAN KIRIMKAN DIA UNTUK AKU

i

love

MOHD HAZIM BIN RAMELI


Entry kali ni khas nak cerita tentang cinta hati aku, Hazim Rameli.. Dia dah berjaya tackle hati aku dengan sepenuhnya.. Tahniah b.. Tarikh 16 Ogos 2011 menjadi tarikh keramat bagi kami berdua.. Actually, en. buah hati aku ni dlu, schoolmate aku.. Masa kt sekolah dulu xpernah pun nak ada cinta-cinta ni dengan dia.. Sumpah ! Masa form 4 , dia pindah sekolah and kami jumpa balik secara kebetulan di Facebook ja...First kami jumpa kt FB dia yang ADD aku dulu and dia yang mula tegur menegur ni.. Ayat dia  mcm ni ja " rasa-rasa kenai x orang ni?".. Lebih kurang la mcm tuh.. Start dari situ la kami mula kawan and berkawan.. Lama jugak la kami kawan ni , pastu xsangka la sampai nak bercinta semua ni.. Sebab dalam FB pun kami suka lawan melawan , nak cakap baik xdak la nak baik sangat... HEHEHE.. Sumpah ! aku x percaya yang aku bercinta dengan dia..Sebab dulu dia famous cket kt sekolah. 


Cita kedua plak, bila dah start bercinta ni suma , mesti la nak kongsi-kongsi story with family la kan..terutamanya mak la kan... Tapi, serius malu nak share story pasal ni dengan mak.. Nak tahu sebab apa? sebab mak memang dah kenal sangat dgn Hazim ni.. muaahahaha... Actually, mak aku dengan mak hazim ni memang kawan.. cite cite cket cket je la kt mak.. Lagi pun, adik dengan abg aku mmg rapat dengan hazim ni.. Sebelum kami mula nak couple mengapel ni.. Hazim ni amek hati adik aku dulu sebelum amek hati aku.. Memang lawak la bila taw suma ni .. Tapi bila En. buah hati buat mcm tuh, baru la aku percaya yang dia betoi-betoi nak dapatkan aku.. Sweet la dia ~ Lepas tuh baru la mula nak berbunga-bunga hati ni.. HEHEHE..


To my mr. oraits :

Awak dengar ni okey ! Awak pandai tackle hati saya , sampai saya dapat terima awak sepenuhnya di hati saya. Kalau awak nak tahu, dulu hati ni susah sangat nak terima sapa-sapa setelah disakiti. Tapi, bila dengan awak , saya happy sangat-sangat sebab awak buat saya lupakan suma pasal cita lama saya. Awak buat hari-hari saya ceria dan awak juga bawak kebahagian kepada saya. Awak , Saya janji dengan awak , walaupun awak bukan yang pertama menakluk hati saya, tetapi saya janji awak lah yang terakhir yang menakluk hati saya~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013