| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Segala-galanya first time

Thursday, October 15, 2009

Segala-galanya first time

dah lama dah kak nem ajak makan sushi.. tp aku tolak sebab aku xlalu nak makan.. bila dengar org ckp sushi tuh benda mentah.. lam fikiran aku uweeekk... mesti bau hanyir... mmg xlalu.. pastu kak nem ajak lagi.. Mula2 masuk ckp nak teman je kak nem makan.. haha.. kami g la Jusco Setiawangsa.. cari la Sushi king.. first time jgk masuk Sushi King.. Musing-musing jusco tuh baru r jumpa.. Than, masuk la kt situ.. haha! special giler layanan kat situ.. nak duduk pun org tolong tarik n tolak kerusi.. terharu nyer.. first time aku dapat layanan sebegitu rupa.. keke... masuk lam sushi king tuh duduk la kat tempat meja musing-musing depan mata.. ni pun first time jgk aku makan makanan musing-musing depan mata.. aku mula2 mcm nak amek xmaw ja sushi tuh.. tp kak nem cakap amek je la.. try rasa.. aku pun amek la 1 piring berisi pulut dgn ikan salmon.. Tuang sos kicap jepun tuh la piring... first time ni nak makan pakai chopstik.. celup sushi lam sos kicap jepun tuh pastu makan.. first time sushi tuh masuk lam mulut aku..perghhhhh... sedap kowt.... nak lagi....!!.. makan la lagi.. Kali ni makan sama dgn wasabi.. haha... saja nak makan dah taw memang pedas, pedis, dingin... First time makan wasabi dengan sushi.. aku xlepas nak telan.. nak termuntah pun ada.. aku try r jgk makan slow n telan tanpa kunyah... mmg keja gila.. haha...pastu cepat-cepat minum air.. first time jgk aku minum green tea... makan punya makan habis jgk dekat RM32.00 untuk kami dorang makan.. Kenyang vs sengkak..padat pewot-pewot..


Ikan Salmon



Sapari ika




10 piring aku makan





green tea




p/s : aku nak sushi lagi





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013