| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Sakit Hati.. aku tetap redha dengan KETENTUAN-MU

Sunday, August 2, 2009

Sakit Hati.. aku tetap redha dengan KETENTUAN-MU


"Full Stop"

sakit hati giler3... xpernah aku sakit hati sampai macam ni.. laju giler3 aku tekan keyboard.. dengan nafas zup zap zup zap.. aku mmg sakit hati kat dia.. sampai hati dia bt mcm ni..


+jika dirimu jatuh cinta lagi, cintailah dia sepenuh hatimu.. semoga
dirimu bahagia disimpingnya.. maafkan aku kerana diriku tidak dapat
membahagiakan kamu.. aku bukan insan sesempurna spti yg kamu cari.. aku hanya insan biasa yang pernah mencintai dirimu+


YA ALLAh tabahkan hati Hamba MU ini Ya Allah...

aku bersyukur kpdMu Ya Allah kerana menyedarkan aku daripada suma ini..









Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013