| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Tolong Kak Cik.. Housemate aku..

Tuesday, May 12, 2009

Tolong Kak Cik.. Housemate aku..

Dialog aku dgn kak cik..

k.cik: ala, projek final k.cik xsiap lg ni..si farhan xmau wat kerja langsung. suma harap kat k.cik. dia qeja bg duit ja..

aku : cik xpayah balik alor setar la. tdoq umah sewa ari ni. ala blh tlong buat malam ni.

k.cik : erm, mcm nak teyak dah ni
. barang xbeli lg. esk lec nak dah.

aku: cik keluaq p beli barang dlu. satg ala tolong buat. dah la jgn la teyak. nti ala tolong2 la..kita buat jga mcm mana pon.. bagi ada sudah..

Kak cik dgn fiza kluaq p beli barang.. benda yg nak beli suma xdak.. so, ganti2 la yg mana2 bleh.. bg ada jgk.. dan siap jgk malam ni..


Ni la hasilnya... taraaa...walaupun amek masa xsampai sehari. tp atas dasar kawan.. sume bleh jadi...



"Projek tangki air automatik dengan sistem sengaraan"




suis on/off sistem




pandangan dari bahagian bekalang

p/s: klu air melebihi had yg ditetapkan. air akan mengalir keluar melalui tangki belakang.




Pandangan dari atas





pandangan sebelah sisi (maaf umah bersepah)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013