| ♥ Adila Husna ♥ | bittersweet life: Selamat Hari Raya

Sunday, October 12, 2008

Selamat Hari Raya

penat bila nak raya. aku paling bz klu bab nak kemas umah, pasang langsir,kadang2 aku yg cat umah.. haha. Huh.. penat giler tp tu mmg keja aku setiap kali nak raya. mak memang harap sepenuhnya kat aku. aku ni plak jenis tak tahan dgn habu. so, comfirm r bersin je memanjang smbil mengemas..tidoq xpayah nak ckp r.. lagi xciap keja umah.. jgn harap aku nak tdoq.. aku suka keja bg perfect... tp xpe. umah cantik baru best nak raya.

Malam raya di rumah Tok...

mmg tiap kali malam raya mesti g umah tok antar ketupat daun palas yg ayah buat utk tok rasa. almaklum r air tgn menantu..Akhss.. tp nti tok plak bg lemang suh bawak balik.. sedap resepi lemang tok.. huhu...


Main bunga api...

Menandangkan kak nem bawak balik bnyak bunga api.. apa g.. main r...


adik aku tgh pasang lilin...


Pepagi di Hari Raya




Raya tahun ni masing-masing bz.. so, time nak beli baju raya terhad.. cadang sume pakai purple.. tp tetiba ja masa mak nak g beli baju melayu utk anak2 lelaki.. xde plak kaler purple.. yg ade pown.. kaler purple cm barney.. xcantik lah.. masa tgh pilih2 baju tu mak ckp "amek je lah yg ni.. kaler nak purple2 jgk"..tanpa berfikir panjang.. terus beli.. tgk gmbar mcm ni nmpak sgt bezakan... huhu.. tp xpe asal boy sma boy.. gurl sma gurl.. Thanx for Kak nem cz tahun neyh sponser baju raya utk adikmu ini.. hUh..

Sepetang Raya


Lepas makan terus g beraya umah TOk dgn TOK chu...

pastu kol 3.00 ptg terus alek Kg. Sg. Meriam umah tok sebelah ayah.. bermalam diumah tok semalam dua ari.. ptg turun pantai merdeka..malam bt BBQ
n tahlil..




Kira duit raya


banyak oo... ini ertinya.. aku masih kecik!



Kesempatan di Hari Raya...


Al-fatihah buat kedua-dua arwah Tok Wan..

Tok wan Hashim dgn Tok Wan Abd. Rani..





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Adila Husna 2013